Πέμπτη 14 Ιουλίου 2016

Η αιρεση περι της θεοτητας της Κυριας Θεοτοκου

Το Βατικανο, ετοιμαζει εδω και χρονια μια καινουργια αιρεση που αφορα τη Κυρια Θεοτοκο. Ειναι η αιρεση περι της Θεοτητας Αυτης.
Οι Ορθοδοξοι συμφωνουν με τον αγιο Ιωαννη το Δαμασκηνο που σε ενα εγκωμιο προς τη Κυρια Θεοτοκο γραφει: "ου φημι Θεον την Θεοτοκον αλλα Θεοτοκον". H Kυρια Θεοτοκος δεν ειναι Θεος, αλλα Μητερα του μονου Θεανθρωπου, γι αυτο την ονομαζουμε Θεοτοκο.
Σχετικα με τη αιρεση που ετοιμαζει το Βατικανο εχω τις εξης εμπειριες:
1. Ο πρωτος που προσπαθησε να μου περαση την αιρεση περι της Θεοτητας της Κυριας Θεοτοκου ηταν ο συγχωρεμενος γεροντας μου, ο αντιχριστος Πετρος Σκλαβος. Εφαρμοσε την εξης τακτικη: μου εδωσε να διαβασω ενα βιβλιο καποιου αγιορειτη γεροντα περι της Κυριας Θεοτοκου. Ενα καφαλαιο ειχε την επικεφαλλδα: "Η Θεοτοκος ειναι Θεος μετα Θεον". Ειπα στο γεροντα μου οτι η Παναγια δεν ειναι Θεος αλλα απλος ανθρωπος. Δεν μου ειπε τιποτα, αλλα την ωρα του φαγητου μου ειπε να κανω κομποσχοινι ορθιος κατι που ειναι η μεγαλυτερη τιμωρια για ενα δοκιμο μοναχο. Τον ρωτησα ποιο ειναι το παραπτωμα μου, και μου ειπε: "για να ταπεινωθης". Προφανως θεωρουσε επαρση το γεγονος οτι δεν δεχτηκα την αιρεση που προσπαθησε να μου περαση.
Ο αντιχριστος γεροντας μου, ενδιαφεροτανε για τα συμφεροντα του "αγιου" ορους που επαιρνε επιδοτηση απο το ΚΕΔΑΚ μια ελληνικη κρατικη υπηρεσια επιδοτουμενη απο την Ευρπαϊκη Ενωση οπου επικρατουσα θρησκεια ειναι ο παπισμος, και χρειαζεται η εγκριση του αρχηγου του παπισμου, για να λαβη επιδοτηση το "αγιο" ορος. Αυτος ηταν ο λογος που ο αντιχριστος γεροντας μου, προσπαθησε να μου περαση την αιρεση περι θεοτητας της Κυριας Θεοτοκου. Ο ιδιος δεν πιστευε σε δογματα. Μου ειπε καποτε οτι: "αυτα ειναι φαντασιες".
2. Οταν ημουνα στην Αθηνα πηγα μερικες φορες στη βιβλιοθηκη της συνοδου οικουμενιστων Ελλαδας. Ειναι στο κτιριο της μονης Πετρακη, στο Κολωνακι. Διευθυντης της βιβλιοθηκης ηταν ο κυριος Γεωργιος Πριντζιπας, Δρ Θεολογιας. Του ζητησα τη γνωμη του γι αυτη την αιρεση και μου ειπε οτι υπαρχει ενα θεοτοκιο που ονομαζει Θεο τη Θεοτοκο. Του απαντησα οτι υπαρχουν εκατονταδες θεοτοκια που δεν ονομαζουν θεο τη Θεοτοκο και αν ηταν Πιστη της Εκκλησιας οτι η Κυρια Θεοτοκος ειναι Θεος θα το εγραφαν ολα τα θεοτοκια. Επι πλεον του ειπα αυτο που γραφει ο αγιος Ιωαννης ο Δαμασκηνος οτι: "οὐ φημὶ θεὸν την Θεοτόκον ἀλλὰ Θεοτόκον". Τωρα προσθετω και το οτι αν η Εκκλησια πιστευε οτι η Κυρια Θεοτοκος ειναι Θεος θα το εγραφε και το Συμβολο της Πιστεως. Ο κυριος Πριντζιπας σαν υπαλληλος των οικουμενιστων Ελλαδας ακολουθει τη γραμμη τους που ειναι η αποδοχη των παπικων αιρεσεων και η ενωση με το παπατο. Σημειωνω οτι αυτη την εποχη ενεργοποιειται η Συνθηκη του Küçük Kaynarca με συνεπεια να αλλαζη η σταση των οικουμενιστων Ελλαδας εναντι του παπατου και να γινεται εχθρικη, και φιλικη προς το πατριαρχειο Μοσχας. Γενικα η πολιτικη τους στα θεματα Πιστεως ειναι: "ἐν τῇ παλάμῃ καὶ οὕτω βοησωμεν" δηλαδη η πολιτικη των επι χρημασι εκδιδομενων γυναικων.
3. Το 2005 ημουνα στην Αγγλια αστεγος και γνωριστηκα με ενα ελληνοκυπριο ιερεα το κυριο Σωτηριο Χατζημιχαηλ με βρετανικη υπηκοοτητα που με φιλοξενησε μερικες ημερες. Ανηκε στη παραταξη των ματθαιικων παλαιοημερολογιτων και ειδικοτερα των νικολαϊτων. Αργοτερα πηγε με τους ματθαιικους κηρυκικους. Μια μερα μου εδωσε ενα τομο του μεγαλου συναξαριστη που εχει εκδωσει ο συγχωρεμενος Βικτωρ Ματθαιου. Μου ειπε να διαβασω μια υποσημειωση οπου ο συγχωρεμενος εγραφε οτι σε καποιο χειρογραφο που υπαρχει στο "αγιο" ορος, ο αγιος Μαρκος ο Ευγενικος ονομαζει θεο τη Κυρια Θεοτοκο. Του ειπα οτι εχω διαβασει ολα τα εκδεδομενα εργα του αγιου και κυριως τα δογματικα, και πουθενα δεν γραφει κατι τετοιο. Αμφιβαλλω για τη γνησιοτητα του χειρογραφου αλλα και αν υποθεσουμε οτι ειναι γνησιο θα προκειται για δογματικο λαθος του αγιου. Ο κυριος Χατζημιχαηλ (δεν γνωριζω αν ζη, τοτε ηταν πανω απο 80 ετων και με καρκινο στο λαρυγγα) επαιρνε εντολες - στα κρυφα - απο τον κυριο Γρηγοριο, μητροπολιτη των ψευτορθοδοξων οικουμενιστων Αγγλιας και προφανως αυτος του συνεστησε να πλασαρη τη παπικη αιρεση.

Συμπερασμα: το παπατο προκειμενου να περαση τις αιρεσεις του στους Ορθοδοξους, χρησιμοποιει, επι πληρωμη, ανθρωπους που κατ' επαγγελμα παριστανουν τους πνευματικους πατερες και οδηγους των Ορθοδοξων και τους αμυντορες της Ορθοδοξιας.
Posted by

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου